Gamze0408 Devlet hastanesine gidip sigilden dolayi normal dogum yapamayacagimi soylesem sezeryan istesem sizce alirlar mi sezeryana 38+4 teyim
Temmuzmucizesi26 Gamze0408 siğilden dolayı bir riski var mı acaba ? Varsa sezeryana alırlar neden sezeryan olmak istiyorsunuz
Gamze0408 Temmuzmucizesi26 ben sezeryan olmak istemiyorum ama herkes sezeryana alirlar normal dogumda sorun olur bebege bulasir felan diyolar kendi doktorum henuz bisey demedi cildiyeye gostermemi bekliyor ona gore hareket edicez yoksa dogumum normal gözüküyor