Kızlar yarın suni sancıyla doğumu başlatacaklar. Bu zamana kadar yapmadığım egzersiz yürüyüş kalmadı. Doğumu başlatmak için her yolu denedim ama bebiş gelmek istemiyor. Hiç nişan falan da gelmedi yarın 41. Haftaya giriyorum doktorum riske atmayalım suni sancıyla başlatırız demişti inşallah doğumum kolay olur. Dualarınıza ihtiyacım var