35’e doğru gidiyorum. Son 1 aydır 1 gram almadım. En son 33.haftada 2 kiloyu geçmiş bebeğin, yeter dedi. (Devlet olduğu için detaylı soracak vakit olmuyor) 2 gün sonra randevum var. İlk gebeliğimde de son haftalar durduk yere bebeğin hareketi azalmıştı, kilo almıyordu. Sürekli acile gönderiyordu doktorum beni. Herkesin iştahının açıldığı haftalar ben çocuk kilo alsın diye zorla yiyordum. Şu anda da öyle olmasından korkuyorum. Mide bulantılarım geri geldi, kusmalar başladı ara ara. Sen kilo almasan bile bebek alıyordur diyip rahatlatmaya çalışıyorum kendimi 😭