Kızlar selam. Deneyimli annelerimizden fikir almak istiyorum. Normal doğan bebeklerin kafa şekilleri sezaryenle doğanlardaki kadar düzgün olmuyor diye duydum. Fakat normal doğanlar belli bi zamandan sonra kafa şekli düzeliyorda deniliyor. Ben normal doğum istiyorum ama bunu duyunca bi tedirgin oldum var mı normal doğup kafa şekli bozuk olan sonra geçti mi? Yoksa kalıcı bir durum mu olur ?