eylemm09 Kızlar aranızda Elenatal 2 kullanan var mı aç karınla mı tok karınla mı alınıyor yoksa gark etmiyor mu
Temmuzmucizesi26 eylemm09 kahvaltıdan sonra dedi benim eczacım doğumdan sonra da destek olsun diye 3 olanı kullanacağım
Biranne_64 eylemm09 genelde tok karnına içtim hep bana bişey de denmedi. Kahvaltı yapınca içtim. Sadece tadından dolayı arada içerken mide bulantısı yapıyor o kadar
Temmuzmucizesi26 Cansuu34 yok hayır bende pek etkisi olmuyor ama genel olarak hiç bir ilaca karşı öyle hassasiyetim yoktur zaten
mutlubibekleyis ben de kahvaltı sonrası kullanıyorum tadı kokusu aşırı kötü değildi suyla hemen gidiyor