Nevraq Kızlar 26 haftalığım bugüne kadar iştahım çok yerindeydi hatta 13 14 kg aldım şimdiye kadar ama birkaç gündür birsey yemek istemiyorum sizde de bu durumlar oluyor mu ?
aslhnkrts9 Nevraq bazen bana da oluyor öyle zamanlarda kahvaltılık gevrek, yulaflı süt yada yulaf lapası falan yiyorum genelde
aslhnkrts9 Nevraq ben normalde de yiyorum hamilelikte aç kalmaktan iyidir düşüncesiyle yiyorum bazen nesquikli süt içiyorum. Bende 10 kg aldım baştan beri bu iştahsızlık baya kötü ediyo insanı bişey yemeyince de tansiyonum şekerim düşüyor hemen 😕