Kypnrbrcu Kizlar 33+3 üz bebesimin hareketleri azaldi ya normalmi normal de yerinde duramayan cocuk cok nadir hareket eder oldu acaba normalmi bu durum carsamba günu kontrolumde var bi sknti olurmu acaba
sonsuzmasalim Kypnrbrcu o zaman endiselenmene gerek yok. bazen bebekler haylazlasabiliyorlar normal bir sey bu. hep haraketli olacak diye bir kaygi yok. doktorum günde bi kere hissetsen yeterli demisti. 😇 hem yeri daralincada haraketleri azalabiliyor