Merhaba arkadaşlar, 34+4 haftalık hamileyken nişanım geldi ertesi gün doktoruma gittim 2 cm açıklık vardı ve bebeğim ters geliyordu serumla vs durdurmaya çalıştı ama sancım başladı ve açıklığım 3 cm oldu ağar topar sezaryene alındım. Bebeğim şimdi küvezde doktor yaklaşık 10 gün kalacağını söyledi. Aranız da bu kadar erken doğum yapıp bebeği küvezde kalan var mı? Var ise süreciniz nasıl ilerledi