Pembesarelle2 5+3′de keseyi gördük , kalp atışını duymak için sabırsızlanıyorum sizler ne zaman duydunuz 👼☺️
Tunzaliee Pembesarelle2 bende de 5+1 bugün keseyi gördüm😍 2 hafta sonra kalp atışını duya bilirsiniz doktor öyle söyledi
Aabbccc Pembesarelle2 bende 5+3 de keseyi çok şükür gördüm 7 haftalık olduğumda doktor kontrolüm var inşallah duyabilirim 🙂
Pembesarelle2 yasemincicekkk Yarın 6 haftalık oluyoruz zaman geçmiyor sanki 🙈 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏
yasemincicekkk Pembesarelle2 ay hem hiç geçmiyor hem her hali endişe hali . Başta hamilemiyim değil miyim , kimyasal mı, dış gebelik mi , sonra kalbini duyacak mıyım , sonra her şey yolunda mı … bitmiyor canım 😊
MerMell Pembesarelle2 biz de yarın 6 haftalık oluyoruz aynıyız demek 😊 Cumartesi günü doktor duyma ihtimalinin olduğunu söyledi. Benim bildiğim de 6-7 haftalık arası duyuluyor.
Superisi16 Tunzaliee Pembesarelle2 biz 5+1de keseyi gördük yani dün gördük çarşamba günü kalp atışı için çağırdı doktor
Melek_Aslan17 Aabbccc merhaba benim son adetim 7 şubat test yaptı pozitif çıkdı ama doktor kesede yok dedi daha çok erken olduğu içinmi?yani hamilelikmi?
Miray81 Pembesarelle2 7 haftalığım doktor 28sinde gel dedi duyarız dedi 9 haftalık olucam o zamana kadar 🤔
biranne__ Pembesarelle2 bilerek geç gitttim 8+4 tü duydum ama 7. Haftadada duyan var sabredin korkmayın
Zeyy_Iboo07 Zeyy_Iboo07 söyledim ama şuan daha erken dedi radyosyona maruz kalmasın dedı bende bişey demedim