FatmaDemirr 18 haftalık hamileyim. Çok şükür ne bebeğimde ne de bende sağlık açısından bir sıkıntım yok. Doktorum da rapor vermede sıkıntılı. İş yerinde çalışırken de artık zorlanıyorum. Sizce ne yapmalıyım
meryeemucr FatmaDemirr öğretmenim. Çok çalışıyorum ama rapor alamıyorum. Doktorlar asla bu durumu anlamıyor. Bugün ağlayarak aldım raporu.
FatmaDemirr meryeemucr evet malesef artık rapor vermede buraz cimrilik yapıyorlar, adliye ortamını biliyor musunuz bilmem ama ben de katibim çok sıkıntılı çalışma şartları. Kaç haftalık bu arada
meryeemucr FatmaDemirr Daha erken olmalıydı bu izne ayrılmak durumu. 32. Hafta çok geç. Stresli işlerde çalışıyoruz akşam 4’e 5’e kadar. Yazık bize gerçekten.. 25. Haftam bitiyor çok şükür, sizin kaçıncı hafta?