1palyaco doktorum hiç yorum yapmadı sadece gramını söyledi bide amniyonsentez falan yaptırmıştık biz çok sıkıntı çektim hep bi korku var içimde bişey olacak diye böbreğinde biraz genişleme var ama normal erkek bebeklerde olur dedi kontrole gitmeye korkuyorum artık