Selam kızlar. Normalde 31+1 haftalık olması gereken bebeğim ultrason kağıdında 29+6 olarak gözüküyor. Doktorum bir sıkıntı olmadığını söyledi ama yinede annelik iç güdüsü sanırım kafama takıyorum ister istemez. Kilomuzda 1530 gram olmuş bugün muayne oldum. Var mı başına böyle birşey gelen ? Neler yaptınız haftasıyla uyumlu olması için ? Lütfen yazar mısınızz