Arkadaşlar 38 haftamdayım herşey normal doktor baktı ultrasomd suyu falan herşeyi iyi nst gönderdi gittim birinde çıkmadı bişey 2. Yine çıkmadı 3. Önce serum taktırdı biraz daha iyi dedi aç olduğum için olabilirmiş bu durumu yaşayan var mı kokrtum 3. Kez nst gidince