Kızlar ssvd olan var mı? Oğlumun doğumumun üstünden üç sene geçti. Mayısta kızımızı kucağımıza alacağız nasipse fakat korkuyorum da dikişler falan filan🥹 Var mı tecrübesi tavsiyesi olan??? Bu arada İsveçten yazıyorum. Burada ssvd için ilk doğumun üstünden bir sene geçmesi bile yeterliymiş…