EmiliAmirli Selam arkadaşlar dün saat 4 civar çatlatma iğnesi yaptım.Bu gun şimdi test yaptım iki çizgide kırmızı. Daha çatlamamış demek mi? Yoksa iğne yüzünden mi kırmızı? Yada çatladığı zaman testden anlıycak mıyım? Lütfen bilenler cevaplasın
Snemrcan EmiliAmirli çatlayınc silikleşir henüz çatlamamış 20:00 ile 22:00 arasında bir test daha yapın sıvı alımına dikkat edin
Meryykb01 EmiliAmirli gebelik tedavisinde kullanılan hormon ilaçları ve çatlatma iğnesi hep yalancı pozitiflik verir günün geçmesini bekleyin.Zaten hekiminiz yumurta boyutuna göre iğneyi yapıp ilişki önermiştir erken çatlasada geç çatlasa da o süre içinde sperm canlı kalıyor
EmiliAmirli Snemrcan iyne yapıldıktan 36 saat sonra çatlıyor.Dediğiniz vakitte yapıcam ve 2 saat önceden sıvı almıycam.Çok teşekkür ederim.Testi yapıp burada size yazsam olur mu? Bakarmısınız? Ben pek anlamıyorum
EmiliAmirli Snemrcan Selam dediğiniz vakitte bir test daha yaptım.üsteki sabah altdakı şimdi yaptığım.ama yine kırmızı bence iğne etkisiyle böyle oluyo
EmiliAmirli Meryykb01 Bende sizin gibi düşündüm doğrusu belkide iğne yüzünden ikiside kırmızıdır.Akşam bi test daha yapıcam silikleşme varsa çatlamış demek anladığım kadarıyla
Beyzaanr Çatlatma ignesi yapilinca ovulasyon takibi yapmak yanlis sonuc verir doktorunuzun dedigi gunlerde iliski yasayin
Snemrcan EmiliAmirli büyük ihtimalle iğnenin etkisinden dediğiniz gibi bol havuç tüketin gerçekten çatlamasında faydalı oluyor