sevvalaydd Merhaba hanımlar beta değerim 1315 çıktı. 5 haftalik hamileyim değerim normal mi sizinki kacti
sutlukahve_ Önemli olan degerin kaç oldugu değil ki düzenli bi şekilde yukselmesi yukselme duzenliyse sıkıntı yok demek