Miracleee Cuma gününden beri seffaf yoğun mukuslu akintim vardı doktorum nişan demişti. Ama biraz önce kanlı akintim oldu. Bu da mı nişan acaba. Doktoruma da yazdim cevap bekliyorum aslında. Birde hafif bel ağrım var. Doğum başlıyor mu. 40+1 bugün
Eren_yks2 Miracleee regl sancısına benzer ara ara sancıların var mı bence büyük ihtimal doğum başlayabilir sakin kalıp duş alın öyle gidin doktora
Moonfaced Miracleee akşama kadar bir bekle bence sancıların başlayacak büyük ihtimal regl ağrısının kat kat fazla bi ağrısı gibi düşün eğer çoğalırsa doktora git hastanede strese giriyor insan evde bekle bence sancını
Miracleee Sevdabrs aşırı yoğun diyemem de yani söylemesi ayıp iç camasirimin orta kısmı tamamen kanliydi ☺️
Miracleee Eren_yks2 regl sancısı gibi ama hafif bir bel ağrısı. Zaten normalde de regl ağrım çok olmaz benim. Duş aldım şimdi. Bekliyorum artacak mı ağrılar diye
Miracleee Sancıyı hissetmiyor olabilir miyim. Acı esiğim yüksektir normalde zaten. Acaba o yüzden mi bir türlü sanci takibi yapamıyorum ya
Boncukk123 Miracleee suyun gelmezse ve kan gelmedıgı sürece sancın olsa bile evde takibini yapabilirsin canım dakıka tut sıcak suda çömel haftan dolmuş çünkü pilates topun varsa 8 çiz kalçanı rahatlat sancın geldıkce zıpla topta inşaAllah sağlıkla kolaylıkla kucağına alırsın 🤲🏻🌸
Miracleee Moonfaced tamam canım bende öyle yapmak istiyorum zaten. Çok heyecanlandım. Ama sanirim.bu akşama veya yarın sabaha doğum gerçekleşecek allahin izniyle. Önceki yalancı sancılar gibi değil çünkü bu ağrı.
yagmur_vera Miracleee Güzel haberlerinizi bekliyorum.🥰🙏 Günümüz aynı sayılır durumumuz da aynı geçen Cumartesi perine masajı vs yaptım ondan sonra akşama kadar yerimde duramadım. Ablam ve eniştem gelecek diye balkonları falan yıkayıp dolap için alışveriş yapmıştık onları yerleştirmeye kalkınca ağrılarım tekrar geçti. Ablamın doğum olacak diye ikinci gelişi 😂 Pazartesi doktor cumaya gün verince tekrar gitti. Gelmek istemiyor bu bebişler ya.😇
Miracleee yagmur_vera nişanım gelmeye devam ediyor artık emin oldum. 10 dk da bir de sancilarim oluyor. 5 dkya düşünce hastaneye gideceğim inşallah. Esimi çağırdım işten eve geliyor. Hepimiz için hayırlısı olsun. Kolayca sagliklica doguralim inşallah.
yagmur_vera Miracleee Hadi Rabbim rast getirsin canım🙏❤️Su gibi geçsin doğumunuz, sağlıcakla ve huzurla kavuşun bebeğinize 🌸
Esrchn14 Miracleee hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah, bizi de haberdar edin bende 39+1 oldum dört gözle bekliyorum artk
Miracleee Bcandan ilk olacak inşallah. Doktora gitmedim henüz. Mesajlastik doktorumla. Sancıların siklasinca gel dedi
Mucizeayla Mucizeayla doğum sancısı genelde belden kasıklarda doğru böyle biri sıkıyormus gibi oluyor sıkıp anlık bırakıyor o ağrı geldiğinde nefesiniz falan kesiliyor öyle doğum ağrısı karıştırılacak gibi bişey değil 😍
Miracleee Mucizeayla Amin Allah razı olsun. Belden kasiklarima giriyor ağrı. Dayanamicak gibi değil. Bazen karnımı da çok sertlestiriyor. Canım acıyor o anlarda. Acı esigim de yüksektir aslında