GlyEylul Kızlaaaarrr rüyamda kız görmüştüm ☺️Bugün nipty testimle birlikte cinsiyeti de öğrendik. Bir prenses annesiyimmmm 💕☺️🐣
yeni-annelik GlyEylul Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 nipt testinizi nerde yaptırdınız acaba
GlyEylul Aabbccc canım ben nipty testi yaptırınca orada çıkıyor genlerine bakıldığı için. Ultrasonla öğrenmedim
GlyEylul yeni-annelik amin teşekkür ederim . Doktorumun tavsiyesiyle tetra klinikte yaptırdım Kadıköy’de bir yer
GlyEylul Anneolmahayali1 bu test bebeğin genetik bir rahatsızlığı olup olmadığını en yüksek olasılıkla sonuçlandıran bir test.Genetiğine bakıldığı için de doktorun insiyatifine bağlı olarak cinsiyet bilgisi de belli oluyor. 14+2 yim ben . Ama en erken 10 haftalıkkken verebiliyorsun bu testi