Susu13 Damlademir 6ay önce düşük yaptım aşı eksiğim varmış oldum aşı 3ay korundum 3ay denedik çok şükür tuttu
ilaydamom_ Damlademir teşekkürler ❤ şimdilik her şey yolunda şükür 12+4 günlük 🙏🌸 darısı en kısa zamanda sağlıkla size nasip olsun inşallah
Damlademir Melike-1414 oy maşallah rabbim sağlıkla gelmeyi nasip etsin 💖 benim için de dua eder misiniz
femaraprensesi Damlademir 31 ocakta kürtaj oldum 1 Nisan’da adet gördüm ama 22 Nisan’da betam anca sifirlandi 1 Mayıs’ta adet gördüm hamile kaldım