bilgegk Ense kalınlığı 2.6 çıkmıştı teste yönlendirdiler şimdide buda yüksekmiş galiba amniyosentez öneriyorlar anlayan bakabilirmi
littlechick bilgegk Ben değerlerden pek anlamıyorum ama ilk etapta amniyosentez için düşük riski var demişti doktorum fetal dnaya yönlendirmişti beni
Limonlukekkk bilgegk fetal dna yaptır hemen amniyosenteze gerek yok fetal dna % 99 sonuç verıo çocugun kromozomlarına bakılıo
bilgegk littlechick genetikteki doktor da fetal dna sadece ön görü olduğunu söyledi aslında fetal dna yaptırıcaktım amniyosentez yapalım dediler
bilgegk Limonlukekkk genetikteki doktorda fetal dna istediğimi söylemiştim ön görü o demişti amniyosentez önermişti
bilgegk Sureyya1 sonuçtan anlamadım fakat ense kalınlığı 2.5 mm miş en son çıkmadan öyle söyledi çokmu yüksek anlayamadım yani
Evhamlikurabiyeanne O grafikteki cizginin alt seviyede olmasi gerektigini biliyorum fetal dna da kesin sonuc cikiyormus bildigim kadariyla