Happypinar-8 Anneler nolur yardım edin biberon veriyorum dik tutuyorum nefessiz kalıyo. Normal emziriyorum onda da nefesine kaçıyo Uyurken burnunda agzından süt geliyo bu nedir böyle bir şey yaşayan var mı yardım edin lütfen. Ömrümdne ömür gidiyor :(
Aysegul1805 Happypinar-8 burnu tıkalı olabilir mi? Ağızlarından nefes almayı bilmiyorlar ya henüz serum fizyolojikle burnunu temizlemeyi deneyebilirsiniz aklıma ilk gelen bu oldu
Pamuk Happypinar-8 Benim bebeğim prematüre ilk zamanlar aynısını yaşadım ağzından burnundan geliyordu. Doktor beslenme sonrası 20 dk kucağımda dik yatirmami söyledi ondan beridir kusmuyor.Ayrica burnundan gelince burnunu mutlaka aspiratör ile temizleyin.
Mii Happypinar-8 reflusu olabilir yigenimde öyleydi reflü çıkmıştı ama onun burnundan gelmiyordu ağzından geliyordu biraz emdikten sonra bekleyin sonra uyutmayi deneyin inşallah düzelir 😊
ikitosbikannesi_ Happypinar-8 burnundan geliyorsa biraz kafasını yüksekte ver derim reflü yatakları vs varya ona yatırıp kafası yüksekte olmalı reflü olabilir canım ama doktor götürmen en sağlıklısı.
Happypinar-8 Aysegul1805 bugün serum yaptık ikk defa tam açılmadı sanki gene biraz hırıltı var gibi bir daha denicez
Dilaraayvz Bebekler -yanlış hatırlamıyorsam- 4 aya kadar sadece burundan nefes alabiliyomuş bu yüzden burun temizliği sürekli yapılması gerekiyor burnunu temizleyin aynı şekilde devam ederse bi doktora götürün muhakkak aksatılacak bi durum değil
Happypinar-8 Dilaraayvz evet bugün götürdük gastreoloye randevu al dedi erken doğan bebeklerde oluyo dedi
Happypinar-8 Pamuk benim bebeğimde prematüre bugün dimdik emzirdim bi kere tıkandı emzirmekten korkar oldum. Serum yaptık ilk defa bir daha yapacağız her şeye korkar olduk
Pamuk Happypinar-8 Canim emzirme sonrası 20 dk kuralına uy o zaman burundan kusmaz.Aspirator kullan daha kolay oluyor.
ikitosbikannesi_ Happypinar-8 gastroda reflüsüne bakarlar büyük ihtimal reflü olabilirdi var ama korkulacak bişi değil bebeklerin %80 inde görülebiliyor
Happypinar-8 ikitosbikannesi_ herkes öyle diyor günde dört beş tıkanıyoe sanırım zamanla alışıyorum bende Allahım korusun