Bir kızımız olacak nasipse ismini eşimin koymasını istedim oglumunkini ben koymustum 🙂 oda Melis olsun diyor simdi. Nette anlami bal arısı yazıyor ama bazı yerlerde de koyulmamasi gerekir caiz degil yunanlarda bir tanrıçanın adıdır yazıyor. Bu konuda gercek bilgiye sahip biri var mi aranizda ?