Kızlar 10 haftalık pgtli tüp bebek ile hamileyim . Tüp bebek doktoruma gidemiyorum aynı şehirde değiliz
Şu anki doktorum genetikli tüp bebek olduğunu öğrenince bence ikili taramaya gerek yok dedi ama eşim ile bende genetik bir hastalık olmadığı için detaylı olarak bakılmamıştır dedi. Tabiki benim aklım karıştı tüp bebek doktorunu aradım beni rahatlatacağını düşündüm fakat Ben de fetal dna testi öneriyorum dedi
500 dolar dediler firma adını falan sormadım sizin önerdiğiniz bi yer var mı yada benim gibi bu süreçten geçenler var mı 🙏🏻