112112b bende 37 haftadayım salı günü bende hissedemiyorum diye gittim nstde normal çıktı çarşamba kontrolüm vardı o gün de çok az hissetmiştim yine nstde normal çıktı doktorum istersen yatış yapalım dedi istememiştim bugün çok şükür daha hareketli ama yine takip ediyorum 2 saat içinde 10 defa hareket etmezse gel mutlaka dedi