Sermec27 Rabbim cennetinde kavustursun insallah.Evladı gidenin canlı cenazeden farkı olmuyor.Yiyoruz ,iciyoruz,uyuyoruz,nefes alıyoruz ama yaşayamıyoruz.İnsana aldigi nefes bile agir gelirmi bana geliyor.26 Nisanda benden gideli tam 1 sene olacak.koca bir sene.Acısı hic gecmiyor.Aksine artıyor hele özlemi bazen dayanilmaz oluyor.Dünya gözüyle onu sadece 16 gün görebildim sadece .Uzaktan gözlerimle sevdigim 16 güncük.Ïnsan evladinin kokusunu bilmez mi?Ben bilmiyorum 😭.Morgda alabildim kucagima sadece buz gibiydi kaskatiydi.Öptûm sanki o evladim deil bir mermer tasi gibiydi….Asla o vedayi yapamadim umudumaaaa