Merhaba arkadaşlarım,
27.haftalık hamileyim 3 hafta önce şeker yüklemesi yaptırdım ve tokluk kan şekerim sınırda çıktı. Şimdi şekersiz beyaz ekmeksiz diyet yapıyorum ama artık zorlanıyorum, bebeğimin kilo artışı oluyor ama benimki durdu resmen, böyle durumda olanlar var mı deneyim ve tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum