Mine43 İki gebeliğimde kalpleri durdugu için kürtajla sonuçlandı kan pıhtılaşması çıktı şimdi 37 haftalık hamileyim gebeliğin başından beri hibor 3.500 kullandım doktorum artık bırakıcaz dedi acaba bebeğe zararı olur mu kullananlar doğuma ne kadar kala bıraktınız acaba
Dilek37 Mine43 benim sezaryan olcak doğumum 24 saat önce bırakılması yeterli oluyormuş ama normal doğumda nasıl olur bilemiyorum
Mine43 bulutunannesi33 gebeliğin başından beri kullandınızmı bebeğe herhangi bir zararı olmadı yani dimi
bulutunannesi33 Mine43 hem ıgne hem corospn kulladm 36dan snra brkdm cnm onu brakmazsan kanaman durmaz ölürsün
Mine43 bulutunannesi33 aynen bende 7 nci aya. Kadar coraspirin kullandım doktorumda kanaman durmaz dedi zaten o yüzden bırakıcaz tabi ama insan tedirgin oluyor bu zamana kadar kullanıpta bırakınc😔