Benim8 haftalık bebeğim düşükle sonuçlandı kanama ile başladı ilk bi damlaydı yerleşme kanaması sanmıştım sonra peçeleye sildiğimde zaman geçtıkçe çogalmiştı ve çok haksız birde karnım hafıften agrıyordu doktora gittiğimde bebeğimiz daha ilk döllenmede sorun yaşamiş doktorum iki gün bekleyelim düşük başlamiş kendiliğinden düşşün dedi eve gelince sancım çoğaldı ve düşük yaptım rabbim herseyın hayırlısını versin çok zordu benim için