Selam kızlar,
Bu güne kadar çok aktif bir şekilde bebeğimin hareketlerini hissediyordum. Özellikle sabahları kendini hissettiriyor. Ancak bugün uyandığımdan beri hissedemedim. Hafif hareketler hissediyor gibiyim ama tedirgin de etti. Bu durum normal mi haftasına göre? Bir öneriniz var mı ayrıca?