Svncezo Merhaba kızlar ikili test yaptırmayacağım fetal dna testi düşünüyorum 10. Haftada yapılabiliyormuş 12. Haftaya kadar düşük tehlikesi olabileceği için 12. Haftada daha uygun olacağı söylendi sizler hangi haftada yaptırdınız
likesah Svncezo 11. Haftada yaptirdim. Dusuk tehlikesi ile baglantisini nedir? Hani dusuk olursa bosuna test yaptirmamak icin mi acaba?
likesah Svncezo ben bursada yasiyorum burada bir laboratuvarda yaptirmistim genoks gibi zincir bir yer degil yerel bir lab.