Merhaba 26.haftamdayım.iki hafta önce de vajinama aniden iğne gibi ağrı giriyordu ara ara. Baktığımızda bebeğin ayaklarının orda olduğunu bunun normal olduğunu bazen kanama bile yaptığını görmüş doktorum.2 hafta geçti ama ara ara özellikle oturur pozisyonda yine böyle bir ağrı oluyor sanki ayağı çıkacak alttan 🙈 bu arada idrar yolları da enfeksiyon yok. Aranızda bu durumu yaşayan var mı?