Esrackc Reina espri diye bişey duydun mu hayatında herkes gülmüş bi sen tutuştun demek sorun bende değil
Reina Esrackc vala sorun sende de ama madem öyle diyosun neyse:)) umarım başka dilde isim sorduklarından da böyle alay edersin:) hadi selametle
Zeyno223344 Nalinnn14 İsveç’te yaşıyorum lavin ismini söyleyince doktorlar bi tuhaf bakıyordu en son ebesi anlamının iyi olmadığını söyledi 🤦♀️
Ozlemsultan Erkek isminde arjen dışında aklıma yatan olmadı.. kız isimlerinde çok fazla ve güzel isim var ama erkek ismi malesef daha az..