Kızlar gebeliğin ilk başlarında aşırı karın ağrısı nedeniyle bir kaç kez üst üste acile gittim ve bağırsak enfeksiyonu geçiriyordum MR röntgen ve tomografi bakıldı henüz günüm gecmemisti fakat bir yada iki haftalık hamileliğimin dönemine denk geldi muhtemelen Dr randevum 15 gün sonra kendisinede bahsedicem ama sizce sıkıntı olurmu. Bu arada şu an 9 haftalık hamileyim…