aselelif06 Canlar günaydın. Bana önerebileceğiniz anne , yeni dopan ve bir de 3 yaş kız çocuk için hastane çıkışı hemde resim çekebilecegimiz kıyafetler arıoruö instagram olur farketmez. 3 kız olarak hayata devam edicez 🤣
yeschef-13 aselelif06 Merhaba bence bir örnek giyinmektense daltonlar gibi tonsürton yapabilirsiniz kendi aranızda hem daha şık olur hemde sevdiğiniz magazalardan/renklerden kombin yapabilirsiniz 💐