Prnssm0 Haftadayım 2 gündür sırt üstü uzanırken karnım geriliyor ve sonrasında sol kasığımın orda bir şişlik oluyor dokunduğumda sert hissediyorum 3-4 saniye sürüyor ve geçiyor bebek toplanıyor olabilir mi ?
Prnssm0 Damla_pelin bebek mi bu yoksa başka bir şey mi emin olamıyorum bebeğin bu şekilde toplanması için erken değil mi acaba
Damla_pelin Prnssm0 benm erkek ben bide çalışıyorum ayakta duruyorum o zmanlarda oluyor , erkek çocuğu kendini hemen oraya toplar diyorlar
Prnssm0 Damla_pelin hayırlı olsun eğer öyleyse çok güzel bir his benim ki kız biraz hareketli bir kızım olacak sanırım 🤭
Damla_pelin Prnssm0 solda olunca evet kız oluyor, hayrlisi ile kucağımıza almak nasip olur inşallah 🙏🏻