Selam arkadaşlar bilgisi olan lütfen yaza bilir mi?
Dün saat 4 civarı ovitrelle çatlatma iğnesi yapıldı.Bu gün ilişki oldu,dün yapmadık çünki iğne olduktan 36 saat içinde galiba çatlamaya başlıyor.
Acaba ovulasyon testi yaparsam anlarmıyım?
Birde rahim duvarı kalınlığım 7,7.Dr 8 olsa daha iyi olurdu dedi,ama Allahtan ümit kesilmez.internette baktım minimum 7 olmalı diyorlar.Acaba hamile kalıcakmıyım,kalsam bebeğim tutuna bilecekmi.Yarın bi daha dr kontrolüm var