bdmn Kızlar slm 🙂 bebek için kamera veya telsiz aldınız mı? Ne marka aldiniz? Ne zaman daha cok ihtiyac oldugunu düşünüyorsunuz? Yenidogdugu zaman mı yoksa 6 ay 1 yıl sonrası mı? Yorumlariniz neler?
ipeklinaismom bdmn ben daha almadım bakınıyorum ama ben ilk zamanlar benim işime daha com yaricak gibi salonda klima açıkken mutfakta yemek falan bişey yaparsam elimin altında olur diye düşünüyorum
Denizz6161 bdmn 9 aylıkken odasını ayırmıştım o zaöan xiaominin kamerasını almıştım şimdi 4 yaşında hala kullanıyorum hiç sıkıntı olmadı, şuan aynı model yok ama benzerleri var 360 derece dönen model
bdmn ipeklinaismom evet mutfakta biseyler yaparken insan bazen yemek yapmaya daliyor. Kamera ve telsiz buyuk kolaylik saglicak gibi dusunuyorum. Ama kullananlardan da yorum bekliyorum 🙏🙏