ayanarta1 EceSB neden üniversite Hastanesi’nde akademisyen olduğunuz halde orada bir doktor secmedinuz aslında üniversite hastaneleri son model makinaları kullanır doktorlar kendini eğittiği için daha meraklı olur araştırır ben hep böyle gördüm ama
EceSB ayanarta1 ne yazık ki artık eskisi gibi değil. Devlet hastanesine döndürdüler genel anlamda üniversite hastanelerini de ve çok kalabalık oluyor. Doktor sayısı çok azaldı. Performans diye saçma bir şey geldi hekimlerin hastaya ayırabileceği zaman kısıtlandı. Ben kan testlerimi veya ara ara ultrason kontrollerimi falan tabii orda olduğum için rahat yaptırdım ama aynı zamanda tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırmıştım ve özel hastaneye gidiyorum. Çok daha rahatım.
Elanur60_ @"ayanarta1 biz hem özele hem devlet gidiyoruz özel deki doktorumuz daha iyi Güler yüzlü devlet deki ters biraz
Susam59 Özele gidiyorum, hamileliğin başında tahlil yaptı, birde şeker yüklemesi yapılacağı zaman baktı yine, aile hekimliğinde bakılanları ordan diğerlerini burdan yaptırırsın diyor
Temmuzmucizesi26 ayanarta1 sanırım bu konuda çok şanslıyım devlete gidiyorum hem de özele. Eşim bebeği görmek istediğinde özele gidiyoruz ama ben devletten de çok memnunum. Doktorum her gittiğimde kan idrar demir vitamin bütün değerlere baktırıyo. Geçen karaciğer de hafif bir yağlanma gördü dire dahiliyeye gönderdi. Gönderilmeyecek kadar azdı aslında ama yine de riske atmıyor. Çok yumuşak naif biri çok memnunum
Hulo2105 ayanarta1 özele gidiyorum. Ama zaten sağlık ocağı gebelik takibi için belirli aylarda tahlil için çağırdı. Sonuçları kendi doktoruma atıyorum.
esty35 medical parka gidiyorum doktorum nadide korkuttan çok memnunum. doğum paketi aldığımız için tahlillere ekstra para ödemiyoruz ama doktorumuz yine de bazı tahliller için sağlık ocağı veya devlet hastanesine yönlendiriyor sağlık ocağında da düzenli tahlillerim yapıldığı için sonuçları doktoruma gösteriyorum
Rukicanga esty35 merhaba ben de medicalparka geçeceğim Nadide korkutu önermişsiniz onu düşünüyorum herhangi bi sıkıntı yaşamadınız di mi? Dogum yaptınız mı
ayanarta1 EceSB hangi şehirdesnz bilemiyorum ama ben Konya’daym Konya’da iki tane üniversite hastanesi var birisine daha yeni bina yapıldı makinalar yenilendi gerçekten fiziksel olarak özel hastane gibi kalabalık olması evet çok rahatsız edici ama teşhis ve tedavi anlamında genelde memnuniyet alan hastanelerdir ikiside benim her zman ilk tercihim oluyor
esty35 Rukicanga hayır henüz doğum yapmadım ama çok ilgili güler yüzlü ve bilgili bir doktor ne zaman istersem ulaşabiliyorum her soruma özenle cevap veriyor
Rukicanga esty35 çok teşekkür ederim, muayene ücretini de sorabilir miyim? Bir de dogumunuz ne zaman?
Gizem9688 ayanarta1 özelde. Asla her gittigimde tahlil yapmaz. Laboratuvar hekimliği eskide kaldı der. Gerekmedikce gereksiz asla ilac vermez. Sen iyiysen sorun yok bebege ultrasonla bakalim der. Bebek de iyi sukur. Mesela ilk kan testini 4. Haftada yapti beta bakarken her seye bakti. Sonra tee 24. Hafta seker yuklemesine kadar kan testi yapmadi. Cok memnunum cok sakin cok ilgili gece bile mesaj atsam hemen cevap verir beni rahatlatir. O öyle olmasa ben 25 haftada 250 kere kalp krizi gecirirdim diyorum hep