@Helen07 bende 1 buçuk ay kullandım kullanmadım folikit asiti doktorun 12 haftadan sonra verdiği vitaminlerin içerisinde hepsinin folikit asit bulunduğundan tek tük içtim Şuan sadece arada demir içiyorum ilaca karşıyım zaten yediğimiz içtiğimizden alıyoruz senın dediğin gibi bende ilaç kullanmıyorum açıkçası onun yerine daha vitaminli yemeğe özen gösteriyorum