On-Fr-Tu 12 mart sabah 9 buçuk doğum oldu. Sezaryen oldugu için hala karnımın içleri ve belden iğne yerim çok kötü acıyor ağrıyor. Bu gece baş dönmesi aşırı açlık ve karnımın içinde aşırı ağrı ile uyandım. Süt sağmam lazım bebek yenidoğanda yatıyor süt yok
Mavi6 On-Fr-Tu öncelikle çok geçmiş olsun. Stres yapma evet sezaryen sonrası dikiş yerleri acıyor ama dayan geçecek inşallah sütün de en kısa zamanda gelir 🙏
On-Fr-Tu On-Fr-Tu kaynana yiyip içip yatıyor hor hor horluyor. 4 yaşındaki oğlum desen anne kalk diyor acıktım diyor. Babasıı desen yastık buldugu yerde yatıyor. 2 saatte süt sağmam lazım. Karın ağrısından ölüyorum
Moonfaced On-Fr-Tu benim kızım yoğun bakımda yatmıştı bana süt sağma makinesi getirmişlerdi süt sağma makinesi iste 2 saatte bir sağ gelir sütün çok geçmiş olsun
kaderkazanci Rabbim yardımcın olsun bu mübarek ayda bol su içmeye çalış baş dönmen içinde kahve narkozu öyle atablrsn ancak dilerim sabaha bir şeyin kalmaz 🙏🏼
Vandb On-Fr-Tu bestlak damla alın eczaneden sütünüzü arttırması için birde kuru dut suyu kaynat bilirsiniz