Meldadlk Kızlar 17. Haftayım göbek deliğinden kir geliyo dışarıya kiri alıncada sıvı gözüküyo gibi oluyo biraz bu göbek büyüdüğü içinmi olur?
sonsuzmasalim Meldadlk bendede baslarda geliyordu suan iyicene disa dogru vurdu ve bir sey cikmiyor icinden. 36 haftaligiz suan. sanirim normal bir sey bilmiyorum
dorukhan_nehirada_moms Meldadlk bnm de olmustu saglik ocagindaki dr kadin doguma goster enfeksyon olabilir dedi
Meldadlk Kızlar baticonu pamuğa sürün yüzeysel az bişi temizleyin diyolar göbek büyüdüğü için olurmuş bazende mantar enfeksiyonundan olurmuş baticonlu pamuk mikrobu kırıyomuş ordaki bilmiyorum nekadar doğru