Yagmurakyurek kıyamam yaa benim kızda aynı öyle yapardı üç dört saat hem memede kalırdı hemde uyurdu sırt ağrısından ölecem sanırdım beşiğe koyar koymazda hemen uyanırdı bu yüzden ikinciyi emziğe alıştırmak istiyorum biraz olsun rahat etmek için uykuya dalamazdı çok ağlardı sütüm olmadığındanda değil hiperlaktasyonum vardı üstüne hem çokdu süt hemde tazikliydi üstüne bide bebeğim alerjik bi bebekti ona rağmen hem uyumaz hemde sürekli ağlardı ama hepsi geçiyo inan şimdilik onun istekleri doğrultusunda ilerliyeceksin yapacak bişey yok