Merhabalar. Ben bu hafta detayli ultrasyona girdim. 20+3 de. Bebeğimin ense kalınligi 5.53 mm cikti. Doktor 2 3 defa ikili tarama yapildi mi diye sordu. Hayir bir problem var mi dedim yok dedi. Ama iki uc defa 2 li taramayi sormasi beni korkuttu. Bu haftaya gore sizce ense kalın mi? Nedense icim cok burkuldu. Aslinda sorun yok dedi ama neden ısrarla sordugunu anlayamadim