Esraburhnkulu Kızlar yuvarlak kese olunca kız fasulye şeklinde olunca erkek diyorlar ben ilk bebeğinde bunu dikkate almadim peki ilk aylarda yuvarlak bebek büyüdükçe fasulye şekline döner mi kese ??