birLinaannesi ikizoglusannesi 30+5 te 1400 37 cm Yarın randevumuz var. 31+5 oluyoruz. Kilo olarak bana bir tık düşük geliyor ama doktorum kötü bir durup söz konusu değil dedi. 🤷🏻♀️🥺
Flameanne ikizoglusannesi ben bugün gittim 23+6 bugün bebeğim 800 gr 33 cm olmuş güzel dedi doktorum şeker yüklemesi de yaptırdım
ikizoglusannesi ela2023 Mehemmed Flameanne Benimde ikizim olcak inşallah 22. Haftamdayım 488 ve 500 gramdı normal mi iyi mi sizce
Tugba-ikizler Bende 30+4 gıttım kızım 1628 oğlum 1485 gr dedı doktor haftasıyla uyumlu dedi ama her gittiğimde aralarındaki fark açılıyo ona canım sıkılıyor
Yarenn-mom En son gittiğimizde 29 haftalıktık , 40 cm boyu vardı 1400 de kilosu , bir sonraki randevumuz 32. Haftada bakalım ne kadar büyüdü kızımız 😍