Sare09 ben de ferrum kullanıp aşırı derecede kabız oldum. Markadan ziyade kişiden kişiye değişiyormuş kabız yapma durumu. Zaten kimini kabız yapan ilaç kimini de ishal yapıyor. Sideferin de yan etkilerinde yazıyordu kabızlık.
Ben biraz araştırınca demir bisglisinat formunda olunca kabızlık yapmadığını öğrendim. Ondan aldım ama daha dün gece başladım kullanmaya. Etkisiyle ilgili bir yorum yapamıyorum henüz.