Merhaba güzel anneler bilginize ihtiyacım var..
bebeğim 38 günlük ilk 25 gün 2 saatte bir 25-30 dk emmesine özen gösterdim.. gündüzleri daha sık, geceleri ise asla 2 saati geçirmiyordum. Ama şimdi daha rahatım sık sık emziriyorum gündüzleri. Sadece geceleri alarm kuruyorum. Ama artık bebeğim en fazla 10-15 dk emiyor. Bazen 5-6 dk emiyor ve ben üzülüyorum. Gündüzleri sık sık verdiğim için bunu takmıyorum ama gece uyandırdıgımda da az emiyor. Geceleri 3 saatte bir kaldırıyorum biraz acıksın diye ama 10 gündür bu şekilde 10 dk emiyor. Sizce doyuyor mu 10 dk emmeyle. Sütüm ağzına fışkırıyor çoğu zaman fazla gelebiliyor acaba ondan mı çabuk doyuyor. 1-2 aylık bebeği olan anneler siz kaç saatte bir emziriyorsunuz geceleri kendi isteği hariç