gulnar_971222 Çok şişdim 37 haftadayım bacaklarım agrıyor uyuyamıyorum her tarafım şiş yüzüm bacaklarım. Artık dayanma gucum kalmadı 😩karnıma sıgmıyor bebek karnım acıyor
Eren_yks2 gulnar_971222 canım az kalmış yolun yarısını geçmişsin sabret yemene içmene dikkat et Allah kolaylık versin
busesssssss gulnar_971222 artık bitirmişsiniz hala izne çıkmadınız mı? 37. haftada en son çıkılması gerekiyor kendinize bu eziyeti yapmayın
Ellovee Yüzünüzün sismesi iyi değil. Tansiyonunuz normal mi bir bakin derim. Sabredin hepsi geciyor hepsi unutuluyor ❤️
Melllike gulnar_971222 tansiyon yüksekliği istenen bi durum değil. Bi kaç gün ölçüp doktorunuza gösterin. Tansiyon yüksekliği ve ani şişme gebelik zehirlenmesi belirtileri olabiliyor. Doktora gitmeyi ihmal etmeyin.
busesssssss bu arada bende öyle 24.haftadayım bu haftadayken bile bu kadar yorulabiliyorsam sizi düşünemiyorum 37.haftada benimde öyle işten eve gel yemek yap topla cidden cok yoruyor