Kızlar merhaba.. adetime 6 gün var. Bu ay Klomen kullandım. Yaklaşık 4 gündür inanılmaz bir bel ağrım var normalde adet öncesi ve adet sırasında hiçbir ağrı yaşamam. Göğüs hassasiyetim yok ama dolgunluk hissediyorum. Kasık ağrım ara ara çok hafif oluyor. Bir de ilacı kullanmaya başladığımdan beri inanılmaz gaz problemim var. Bunların aynısını yaşayıp da hamile olduğunu öğrenen var mı?