cns87 bende sezeryan olduğum vakit hemşire kontrole geldi yani alttan baktı parmağıyla kanama çok var mı diye, yaptığı zamn kendiliğinden gazim o kadr güzel çıktı ki hshsh dedim kusura bakmayın dedi sorun değil. Yani bi insan o kadar mı rahatlar ya o an acıdığını falan hiç takmadım, çünkü gazı kendiliğinden çıkardı ve insan çok rahatlıyor.